Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Komatta - check

Kategori:

I går fick jag gjort riktigt mycket faktiskt. Inledde förmiddagen med att åka ner till jobbet för att prata lite med dem och lämna sjukintyg. Sen tog jag mig till Kungsmässan och fick köpt mig en ny mascara. Det var längesen jag använde det eftersom jag haft mina lösfransar. Ska ju sluta med dem nu. Har ju ägnat några timmar på nätet och fått fram att Clinique har en mascara som fått bäst i test. Den köpte jag givetvis.

Fick dessutom beställt världens fräckaste komatta i går, samt nya gardiner. Ska jag gå hemma och drälla så ska mitt hem vara top notch.

Har fått gått mina små promenader här, men det går inte fort precis. Just det, det FÅR ju inte gå fort.. :( Skönt med lite luft i alla fall!

I dag kommer de nog och hämtar vitrinskåpet och i morgon kommer städfirman för första gången. Det händer lite i alla fall. ;)

Fast i morgon kommer goaste Ulla och fikar med mig. Det ska bli trevligt!

Nu ska jag gå till frysen och plocka upp lite bacon. Potatismos med ugnsbakad falukorv till middag.

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: