Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Nummer 4, visst...

Kategori:

Inser just att det är sjukskrivningsvecka nummer 4, inte 3 som jag trodde i går. Herregud, vad veckorna springer i väg.

I dag har jag varit ute på min dagliga promenad, gick lite längre i dag och det var riktigt skönt. I morgon ska jag lämna bilen på service och byte till vinterdäck. Då ska jag passa på att vara ett tag på gymmet under tiden. Ska nog sola lite, så jag ser lite piggare ut.

På torsdag är det återbesök på ortopeden och det ska bli spännande att se hur det går. Tummen är jättesvullen och svår att röra. Inte kul och jag kan fortfarande inte fatta hur det kunde gå så illa?! Knäppt!!

I eftermiddag tänkte jag svänga ihop en fiskgratäng. Vet inte hur det går ihop med min tanke på att jag behöver dra ner på kalorierna? Fast, det är ju vanlig mat? Väl?

Nu borde jag ta mig till brevlådan för att kolla om mina papper från Försäkringskassan dykt upp. Blir ingen rolig lön den här månaden, så jag måste lämna in den lappen för att få lite sjukpenning. Blöh!

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: