Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Ösregn

Kategori:

I dag är det världens tråkigaste väder ute. Spöregn och åter spöregn. Innebär att den bästa aktiviteten i dag är att sitta i soffan med joggisar.

Har faktiskt varit på gymmet och testat lite vad jag kan göra. Det är ganska deprimerade att inse att det är jävligt svårt att gör något alls där händerna är inblandade. Vissa maskiner går att använda, men i och med att jag inte kan ta i med handen, så blir det inget bra ändå. Blöh! Får ändå se det som bra att jag är där och försöker, väl?

I går var jag och fikade på jobbet, var och klippte mig och sen var jag hos arbetsterapeuten. Fick lite tumövningar och ett skydd som jag ska ha på handen för att inte jag ska använda tummen. Nu ser jag riktigt skadad ut och jag funderar på hur jag kan vända detta till min fördel för att folk ska tycka synd om mig!? ;D Hehe..

Nu ska jag slappa! Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: