Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Ska se fram emot en "vanlig" helg!

Kategori:

Eftersom jag varit hos ortopeden i dag och blivit friskförklarad innebär det att jag ska börja jobba på måndag. Skönt att börja igen, fastän det har varit rätt gott att gå hemma och drälla. :D

Det som antagligen kommer bli mest besvärligt är att komma upp ur sängen och sen försöka SKYNDA sig att bli klar på morgonen. Hmm... Vi får se hur det går.

I alla fall så ska jag njuta av detta som då blir en långhelg. Åker till gymmet i morgon förmiddag och tränar det jag kan och sen ska jag nog sola. Sen är jag grymt sugen på en Caesarsallad, så det blir morgondagens middag. Till den ska jag dricka vin eftersom jag slutat med antibiotikan. Yes!!

Annars har jag fått styrt upp en del den här "ledigheten" känns det som. Fixat här hemma och servat bilen och... Hmm.. Ja, det var nog allt! :D Nä, skämt åsido.. Lite har jag allt pysslat med.

I går fick jag dessutom beställt en klänning och en ny väska. Det kan vara så att klänningen är skitful i verkligheten, men vi får se när den dyker upp. Har ju lite kuligheter planerade framgent, så jag behöver lite nytt.

Ska lägga dit en bild på klänningen så får ni se.

Nu är det nog vila för mig. Får ju inte trötta ut mig.. ;)

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: