Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Testat gymmet

Kategori:

Både onsdag och torsdag har jag faktiskt haft lite att göra. I går var jag på jobbet en sväng och sen var jag och Josse och fikade på Karma. Sen blev det en sväng på Kungsmässan, för jag ville köpa en ny väska. Det blödde ingen ny, eftersom jag inte gillade någon jag såg.

Provade lite skinnimitationskjolar istället och höll på att få ett bryt i provrummet. Herreguuuuuuuuud, så jag såg ut i varenda en! Jamenar.. Om man får på sig en kjol och knäppt den utan att det tar emot, så är det väl rätt storlek? Varför hänger röven då nedanför? Det är då fan inte snyggt på någon. Fy fan!

Istället blev det en vit fuskpälsväst i lite längre modell. Söt, faktiskt!

I dag har jag faktiskt övat att åka till gymmet. Fick cyklat en timma och sen körde jag mage och ben. Kände mig genast snyggare. ;)

Nu slappar jag en stund, men 17:30 ska jag träffa Linda på Pascha lounge. Trevligt!

Over and out! Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: