Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Vinterdäck - check

Kategori:

I dag känns det som om jag haft en meningsfull dag till skillnad från väldigt många andra dagar den här månaden. Inledde med att lämna bilen på service och gick och tränade under tiden. När den var klar åkte jag till Solhaga för att köpa krans och granris till graven. Det är ju ett tag kvar till Allhelgona, men eftersom jag var i stan och det inte regnade så passade jag på. Före mig i kassan på Solhaga fick jag två mer än snurriga damer. Trodde aldrig de skulle bli klara. De velade med sina blommor som de skulle ha till nåt lotteri och sen skulle de ha separata kvitton till vissa och sen kom de på att de skulle ha silkespapper till alla 15 krukväxter. My God!!!

Till slut kom jag ändå upp till kyrkogården och det blev fint. Fast det stör ihjäl mig att de kan ha mage till att ta över 200 spänn för en jäddra mosskrans med lite pinnar på!

Sen har jag faktiskt hunnit med att fila lite på lite hemlisar som vi ska ha när vi firar lite jobbkompisars födelsedagar senare i höst. Kul!

Nu ska jag slappa!

Puss på er! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: