Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Vintertid

Kategori:

Egentligen är vintertiden "rätt" för mig. Blir inte människa på flera månader efter vi byter till sommartid på våren. Nackdelen är ju mörkret, det blir man ju inte piggare av precis.

Nu ska jag ju iallafall börja jobba i morgon igen, så jag antar att jag blir piggare av att ha lite att göra igen. Annars fick jag tips i går om ett pulver som finns att köpa på Gymgrossisten som man tydligen blir riktigt pigg av. Funderar på att testa det.

På tal om att testa. I dag är officiellt första testdagen av LCHF. Har smygstartat både fredag och lördag, men nu gäller det på riktigt tre veckor framöver. Spännande!

Annars har helgen lite blandad med både tråkigt och roligt. Roligt att jag har tränat rätt okey både fredag, lördag och söndag och dessutom var på en trevlig middagsbjudning i går med äldsta vännerna. Det som är tråkigt är att jag inte alltid behandlas på bästa sätt av den som kanske borde göra det? Bajs!
Nu har jag i alla fall beställt en live-dvd med Thåström. Det är trevligt..! Kanske dessutom skulle orka ändra alla klockorna i huset? Näh.. En annan dag!

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: