Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Vitrinen

Kategori:

Äntligen verkar jag ha blivit av med den förbannade vitrinen. Jag tog en bild, la ut den på "kungsbackaloppan" på FB och skrev - BORTSKÄNKES. Det fungerade! Nu blir den hämtad antingen i morgon eller på tisdag. Fasen vad skönt!!

Har annars ägnat stor del av dagen att kolla på en ny matta till vardagsrummet. Jag har fastnat för två modeller, helt olika varandra. Den ena är en " komatta", vilket jag egentligen velat ha hela tiden. Det andra är en rund, med massor av glada färger som var helt oväntat snygg. Nu får jag fundera några dagar på detta.

Tog mig en liten promenad i dag också och det gick lite bättre än i går. Ska försöka ta mig ut varje dag, så att jag inte blir helt försoffad. I morgon ska jag dessutom ringa mitt försäkringsbolag. Jag har ju en olycksfallsförsäkring som jag aldrig använt. Kan ju vara lämpligt att göra det nu.

Ikväll blir det till att kolla på Solsidan och hoppas man kan få garva lite. Annars händer det nog inte så mycket mer i dag.

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: