Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

50 årskalas

Kategori:

I dag har jag varit hos bästa syrran för att fira hennes 50årsdag. Hon fyllde ju förra lördagen, men kalaset var alltså i dag. Vi åkte upp redan vid halv 12 för att umgås lite innan resten av släkten kom dit. Trevligt! Mumsade skaldjur, ostbricka, västerbottenpaj och massor med annat så magen blev så full, så full. Gott!! Nu ligger jag i soffan och kan knappt röra mig.
 
I morgon är det dags för golftävling igen. 10:20 är det dags att gå ut. Nu hoppas jag att vädret håller i sig, för jag orkar verkligen inte med regn. Ska bli kul att se hur det går den här gången. Formen har ju varit lite upp och ner om man säger så. :D
 
I dag är ju dessutom första höstmånaden inledd. September redan!? Galet!! Bara 4 månader kvar på året. Konstigt att jag bara blir yngre och snyggare för varje dag som går. Hihi..
 
Nu är det dags att slappa lite mer. Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: