Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Artrik vägkant

Kategori:

Jo, så står det på vägen hem till mig. En liten grön skylt vid vägen i gräset. Artrik vägkant.. När jag kör förbi tänker jag - gräs..! Borde jag stanna och titta på alla arter som växer där? Näh..

Hämtade min lampa i dag efter jobb och gym. Nu är båda äntligen uppe och det är så fint, så fint!! Tänk att jag tillslut hittade nå't jag är nöjd med?! Lycka!!

Nu ligger jag i soffan och är så grymt godissugen. Det är ju fan att min matkaraktär inte är så väl utvecklad som min träningskaraktär. Fast det är klart, då hade jag väl varit anorektisk. Får väl vara nöjd med mina +3 kg för mycket, eller nå't. Jamenar, jag är ju ändå snart 25..! ;D

I morgon ska jag gå arbetsmiljörond. Ska bli intressant. Slutar 6 i morgon, så efter jobbet blir det nog bara slappande. Som typ nu..

Nä.. Nu ska jag hämta godis. Puss!

Kommentarer

  • Christopher säger:

    Tre kilo kan bli mer om du följer med till Esters näst nästa fredag på after work kl. 16. :) Tänkte se om det går trumma ihop lite av mina arbetskamrater till fre 14/9. Tydligen så har Black Pearl sålts så de har börjat konkurrera lite med varandra.

    Svar: Ja, snälla..! 3 kilo till, tack..! Hihi.. Det låter jättetrevligt, men tycker dina kollegor det?! Jag är nog fasiken ledig den fredagen, dessutom..
    Ann-Britt

    2012-09-05 | 22:33:13
  • Christopher säger:

    Klart att dom tycker det är trevligt,. Annars, om du nu inte ska jobba den fredagen, så blir det en annan gång.

    Svar: Meeeeen...?! Nästnästa fredag tänker ju jag är den 21:e! Den 14:e slutar jag inte förrän 17:45. Hur länge är ni kvar? :)
    Ann-Britt

    2012-09-06 | 19:57:26
  • Christopher säger:

    Hur länge serveras det öl. ;-)
    Nä det brukar väl inte bli senare är 19 ungefär. Man är ju gammal och trött nu för tiden.

    Svar: Jag kan komma ner och äta och pussa lite på dig. Det tar ju en timma.. ;)
    Ann-Britt

    2012-09-08 | 18:10:59

Kommentera inlägget här: