Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Att arbeta fackligt

Kategori:

I dag var det dax för jobb på expeditionen igen. Fullt upp, eftersom vi hade styrelsemöte förra tisdagen när det var "min dag". Allt jag skulle gjort i tisdags var alltså kvar tills i dag.

Det är jäkligt kul att ha mycket att göra, men jag tror att jag hade 4 olika projekt igång samtidigt i dag och det blev lite snurrigt till slut. Dessutom skulle jag handla fika och sammanställa lite information till ombudsmötet som jag och Susanne skulle ha mellan 16:30-18:00. Vi hade kallat 10 ombud i vår enhet. Det kom ETT!!! Så upprörande!! Jag tar min lediga tid för att informera och så är det inte värt någonting för somliga. Att man inte KAN komma är en sak, men att man inte ens hör av sig gör mig förbannad. Morr!!

Det som stör mig ännu mer är att det var min träning som fick stryka på foten. Jävla skit! I morgon slutar jag klockan 2 och då ska jag vara på gymmet i 3 timmar eller nå't för att komma i kapp. Hatar att missa träningen.

Nu är det baskemej snart dax att sova. Ska ju upp halv 6 i morgon. Usch! Jag vill soooooova!!

Puss på er mina söta läsare! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: