Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Brunett

Kategori:

Som ni då kan konstatera så är jag efter flera veckors frisyrvånda, brunett. Det var ett tag sen, kan jag säga. Ja, helt brunt är det inte. Ljusa slingor uppepå gör det lite roligare. Det som är kul är att jag kan både dra det bakåt och framåt, två i en-frisyr.. :) Kul med lite nytt!
 
Dessutom är hemmet städat för sista gången - nja.. Det är ju fel. Men JAG tänker inte städa på ett tag i alla fall. Städfirman jag kollat ut kommer hit på tisdag och kollar läget och sen får de ta över. Fasen vad GOTT!!
 
Fredag i morgon = FYFANVADGOTT!!!! Så jäkla tuffa dessa två veckorna har varit. Blöh..! Lite sovmorgon dessutom i morgon, eftersom jag är sen.
 
Nu ska jag köpa den där kjolen jag tjatat om ett tag.
 
Puss!

Kommentarer

  • Ansku säger:

    Vilken städfirma??

    Svar: Hovås assistans.. Eller nå´t sånt..
    Ann-Britt

    2012-09-15 | 10:01:19
  • Ansku säger:

    Hemfrid AB är bra. Hör med dem ;)

    2012-09-29 | 23:03:46

Kommentera inlägget här: