Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

En hektisk dag

Kategori:

Nackdelen med att ha ett styrelsemöte på måndagen och inte kunna ta emot medlemmarnas frågor, det är att man får ta itu med dem på tisdagen. Nu tror ni ju inte att det finns så mycket att reda ut, men med närmare 1700 medlemmar, så lovar jag att det finns att göra - HELA TIDEN! I dag ringde det på förmiddagen, så man han inte ens lägga ifrån sig luren förrän det ringde igen. Nu är det väldigt roligt när man kan hjälpa till, men jag hade en hel del annat som var tvunget att bli klart i dag, så lite stressande blev det allt ett tag.
 
Efter facket åkte jag till gymmet där jag hade planerat in enbart ett konditionspass i dag. Var faktiskt riktigt tungt i dag och då insåg jag att jag har tränat 4 dagar i rad. Vila i morgon, definitivt!! Middagen i dag blev crépes med svampstuvning. Fick en hel påse svamp av Ingrid i går och av dessa fick jag meckat ihop en svingod svampstuvning. mmmmm...
 
Fick besök av Hovås Assistans som förhoppningsvis ska städa huset åt mig fortsättningsvis. I dag var ägarna här, men det ska komma hit någon och provstäda. Känns skitfånigt, men det är bara att gilla läget.
 
Nu ska jag slappa i soffan och snart blir det nog sängen. Är ruggigt trött!
 
Puss!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: