Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

En mycket bättre dag.

Kategori:

Vaknade ju giiiivetvis före halv åtta på min härliga lediga helg. Tvingade mig kvar i sängen och somnade nästan om. Gick upp klockan 9 och åt frukost i godan ro. Tog mig en tur till gymmet och körde ett fint pass där. Sen åkte jag och handlade. Blev vansinnigt sugen på Caesarallad till middag och behövde lite ingredienser. Åkte hem och tog mig en liten lunch innan jag tog itu med helgens elände - Trädgården!!
 
Jag hatar verkligen att fixa i trädgården. Det är vansinnigt tråkigt. Konstigt att jag tycker det, för jag är ju så nöjd när jag är klar. Det blir ju så fint!! Fick klippt häcken på framsidan. Klippt ner lavendeln inför hösten, rensat ogräs och krattat. Nice! Nu är det bara resten kvar. Höhö..
 
Nu har jag dessutom fått tvättat lite och har äntligen fått slängt mig i soffan. Nu tror jag att jag förtjänar vila resten av kvällen. Blir lite tv och vin, det är lagom ansträngande.
 
Det är så jäkla skönt med helg. Borde vara 5 dagar helg och 2 dagar jobb. Sådeså..!
 
Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: