Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

En usel golftävling

Kategori:

Hade ställt klockan på åtta för att gå upp och spela golftävling. Vaknade och hörde hur regnet vräkte ner ute. Fy fan! Tyvärr var det bara att hasa sig upp och masa sig bort till golfbanan. Som tur var höll det upp till 10:20 när starttiden var.
 
Rundan var en riktig katastrof. Trodde ju att jag hade hittat formen igen, men nädå. Det värsta är ju att jag emellanåt slår riktigt fina golfslag, för att slaget efter totalmissa. Så tråkigt!!
 
Nu sitter jag i mysbrallor i soffan och mumsar Schweizernöt och dessutom har jag lagt in en offertfrågan om hemstädning på Servicestart.se. Tänkte börja med det igen. Det är så mycket kvällsmöten och annat nu med jobbet och facket, så jag ska fasen unna mig att slippa städa åtminstode den mörkaste årstiden på året. Den tiden kan jag lägga på annat, helt klart.
 
I morgon blir det ännu en sen dag. APT på kvällen. På tisdag har vi infomöte för våra ombud i Hålabäcks pedagogiska enhet, så då blir det också sent.
 
Nu ska jag mysa vidare. Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: