Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Fortfarande ingen jeanskjol..

Kategori:

Hur svårt ska det vara att få tag på en jeanskjol? Den jag hittade på nätet blev ju dissad av flera av mina FB-vänner. Jäddra vänner!! ;-) Jag vill ha en till mina nya stövlar som jag snart kommer kunna börja använda. Två veckor till, max..! Heja höst!
 
Har jobbat kort dag i dag, som sagt. Drog 12:15 från facket. Då hade jag hunnit med lite smått och gott, men framförallt fick jag vara med på FSG-möte i stadshuset i dag. Intressant! FSG = förvaltningens samverkansgrupp. Efter facket åkte jag till Mia och fixade fransarna och sen körde jag och tränade.
 
Nu har jag handlat, duschat och lagat Korv Stroganoff, så nu är nog resten av dagens aktivitet att sitta i soffan. Ska kolla lite på fotbollen sen, tänkte jag. Jo, ska svara på ett mail till en städfirma. Nu ska jag använda RUT-avdrag. Om alla går ner och jobbar deltid för att hinna med hemmet, så kan väl jag fortsätta att jobba heltid men köpa städning?! Så kommer det bli ialla fall.. Hittade en firma som verkade väldigt seriös och det kommer kosta mig 300 kronor i veckan efter RUT-avdraget. Helt klart värt vartenda öre!!
 
Två dagar till ny frisyr. Idéer? Neeeeeeeeeeeeeeej!!! :-(
 
 
Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: