Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Fredag

Kategori:

Då var det äntligen fredag och den här veckan var det en synnerligen efterlängtad dag. Fy tusan vilken vecka. Så jobbig! :( Det enda eländiga med den här dagen var att jag glömde lunchlådan, så det var svält i dag. Märktes när jag kom till gymmet,ujujujuj... Trodde jag skulle svimma...

Får ta igen det i morgon med lite mer träning. Nu ligger jag i soffan efter att ha mumsat tacos så att magen är som en badboll. Tror ändå att det ska gå att knö i mig en Schweizernöt när jag ska kolla på Dobidoo om en stund. Ska kombinera Dobidoo med att googla snygga frisyrer. Ska klippa/ färga på torsdag och jag är så trött på mitt hår. Måste ha något kul nu!

Nu ska jag faktiskt hänga tvätt innan jag gör nåt annat.

Puss på er!

Kommentarer

  • Christopher säger:

    Alla som tycker att A-B ska ha rosa hår igen räcker upp en hand. :-)

    Svar: Det var bara du som gillade det rosa! <3
    Ann-Britt

    2012-09-08 | 18:03:26
  • Christopher säger:

    Du kan inte se alla uppräckta händer här på internet vet du. ;)

    Svar: Nej, just det..!! :)
    Näh.. Allvarligt, det var två personer som gillade det rosa. Det var du och jag, dvs de med lite sinne för mode. Eller humor?!! ;D
    Ann-Britt

    2012-09-08 | 21:16:56

Kommentera inlägget här: