Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Hår i maten...

Kategori:

I dag tog det mig 30 minuter att köra till Kungsbacka. Jag tror nästan jag joggar 1,2 mil fortare! :( Först var det en buss som hade fått stopp i backen vid Vallda Klasberg, så köerna började redan vid ICA Oasen. Så jävla störigt! Sen är det ju alltid köer vid den tiden, så jag kom inflämtandes på expeditionen 8:30. Då ska jag sitta beredd med datorn och jag HAAAAAATAR att komma sent. Det rubbar hela min dag! Morr...
 
Som vanligt hade vi ett intressant styrelsemöte och på lunchen gick vi till Kungsmässan och åt på Linneas. Jag tog en Caesarsallad och efter typ 1000 ätna sådana, så har jag blivit lite kräsen. Så, Caesarsallader med rödlök och tomat i går bort. När jag dessutom hittar hår i maten går det fetbort. Dessutom TVÅ hårstrån. Ett blont och ett brunt! Fy faaaaaan!!
 
Efter lunchen smet jag in på Kicks och investerade i en ny ögonskugga. 4 nyanser i brunt - kul va? Hihi.. Lovar, den passar perfekt till nya hårfärgen. Dessutom blev det ett nytt nagellack som också är i en brun ton. Tant brun! :D
 
Senare på eftermiddagen gick styrelsen till Hotell Halland för att få information om tjänstepensionen. KPA-pension var där och informerade. Sen var det dags för gym och sen hemfärd och måndagen avklarad. I morgon är det min tisdag på expeditionen och jag har redan en miljon saker att ta itu med. Kul!
 
Nu ska jag kolla på The Simpsons! Puss!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: