Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Hitler look a like?!

Kategori:

Insåg när jag var på gymmet i förmiddags att med min nya frisyr så ser jag ut som Hitler. Jo, det är sant!! När jag svettats ur all hårmoj och luggen hänger så är jag skitlik! Hahahahhahh.. Innebär att jag måste börja köra det andra frisyralternativet med att kamma det bakåt. För övrigt insåg jag på gymmet att två timmars trädgårdsskötsel genererar mer träningsvärk än 4 pass per vecka på gymmet. Sanslöst!!
 
Annars är det en härlig söndag. Träning, långbad och sen bara soffmys. Helt underbart! Har hunnit med lite tvätt också, men det är ju inte så ansträngande. 
 
I morgon är det styrelsemöte, vilket innebär en liiiiten sovmorgon. Börjar halv 9. Ja, fast eftersom jag är sekreterare måste jag vara klar att börja skriva klockan halv 9, så jag börjar väl 08:20 då. Nästa vecka är dessutom en kortvecka. Min lediga fredag på fredag. Yippie!!!
 
Nu ska jag hänga tvätt. Puss!!!
 

Kommentarer

  • Christopher säger:

    Så länge som du håller mustaschen i schack så är det nog bara du själv som tänker på det. ;)

    Svar: Det kan bli värre att hålla den borta, men jag får försöka! ;P
    Ann-Britt

    2012-09-16 | 18:17:27
  • Christopher säger:

    Om det inte går att hålla efter mustaschen och någon frågar varför du ser ut som du gör får du säga att du vill efterlikna din idol Charlie Chaplin. ;)

    Svar: Jaaaaaa... Charlie!! ;)
    Ann-Britt

    2012-09-17 | 17:32:50

Kommentera inlägget här: