Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

I dag är det en bra dag igen

Kategori:

Sådär ja.. Då känns det bättre igen. Visste väl att det skulle hjälpa att bryta ihop lite grann i går. ;)
 
I dag har vi haft planeringsdag på jobbet och det var en riktigt givande dag. Vi fick diskuterat en hel del och det känns alltid fint. På lunchen gick vi bort till golfrestaurangen och åt. Det är riktigt lyxigt att gå i väg och äta när man inte är van vid det på arbetstid.
 
Efter jobbet åkte jag till gymmet och körde ett fint pass och sen hämtade jag Josefine vid jobbet och skjutsade henne till bolaget. Vi ska ju hem till henne på fredag på lite middag och grejor, så jag hjälpte henne att få hem lite alkohol. :)
 
Nu sitter jag i soffan och njuter av min långledighet. Riktigt långledig, eftersom jag har min lediga dag i morgon och sen börjar jag inte förrän 10:30 på måndag. Den lyxen har jag eftersom mitt schema inte stämmer och jag jobbar för mycket. Nu tar jag två timmar på måndag bara för det. Gottigott!
 
I kväll ska jag se en av mina favvo-komedier: Anger Management, men Adam Sandler. Den är så jävla rolig!
 
Puss på er.. Nej, ni får ingen glad-dikt, så det så.. ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: