Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Intensiv dag

Kategori:

I bland är man glad om man hinner gå på toa på arbetstid. I dag var en sådan dag. Arbetsmiljörond mellan 9-11 och sen rakt in i barngrupp. Nästan alla barn på plats i dag och det märktes. 29 barn till mellanmål på två personer. Snacka om arbetsbelastning. Då hade vi ändå turen att ett par barn gick tidigare.
 

I dag fick jag dessutom tummen ur att ringa och kolla upp biljetterna till "Ladies Night" på Scandinavium den 17:e november. Tänkte att vi skulle gå dit med jobbet. Kan bli hur kul som helst. Då kanske jag får snacka lite med Martin Stenmarck och kolla om han kommer ihåg mig från Strandbaden. Höhö..
 
Då är det ju fredag i morgon om någon har missat det? Så jäkla gott! Inget inplanerat, ska bara träna och slappa och dricka vin hela helgen. Myyyyssssss... Hoppas dessutom att det är en riktigt god, kladdig fredagsfika i morgon. Den här veckan behöver jag allt onyttigt jag kan få. Skönt med en ouppbokad helg, men kul att jag har inplanerade roliga saker under hösten. Annars kryper jag bara in i soffan i oktober och kommer fram i april. Nu blev jag ju dessutom medbjuden på AW med bästa Totte. Antar att han har nå´n hemsk plan med att supa mig full. ;)
 
Nu sitter jag i soffan och kollar på de svenska gossarna när de spelar boll mot Kineser. Tja.. Man ska ju göra nå´t så här på kvällskvisten. Tror jag ska googla upp nån snygg jeanskjol och köpa den i stället.
 
Puss på er!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: