Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Låååååång måndag!

Kategori:


Då var det dags för min låååånga måndag. Det vill säga jobb från 06:30-18:00. Barngrupp fram till 13:45 och sen planering resten av tiden. Det är en jäkligt seg dag, men det går ju. Fördelen är att man hinner få gjort mycket på sin planeringstid och det känns fint. Det jag fortfarande inte fått  ihop det är mitt schema. Gör 4 timmar för mycket på 12 veckor, samt att jag inte fått in mina webbtimmar. Alltså de timmar som jag ska jobba med kommunens webbsidor. Puh! Efter ungefär 5 veckors jobb efter semestern tog slut, så är jag tamejtusan halvdöd. Hur sjutton ska jag orka fram till jul?!!
 
I morgon jobbar jag faktiskt bara halvdag. Ja, jag har ju redan jobbat in de timmarna och mer därtill med allt fackligt jag gjort på eftermiddagarna/ kvällen. Fast då ska jag fixa mina fransar och sen ska jag åka till gymmet. Hade eventuella planer på lite shopping också, men eftersom jag har en tjockåfulåtröttågrå-period så finns det inget som jag kommer passa i ändå. Blöh..!
 
Vill boka en solresa/restylane-injektion/botoxkur/fettsugning/allmän snyggoperation. Det skulle passa bra nu! Eller en vecka hoprullad under en filt? Ja, nå´t drastiskt behövs.
 
Nu ska jag sitta i soffan och tycka synd om mig och sen ska jag sova. Det blir väl inte roligare än så här i dag.
 
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: