Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Måndag

Kategori:

Då var helgen slut igen och den här gången känns det som att den tog fortare slut än vanligt. Konstigt! Hade lite sovmorgon, eftersom jag inte började förrän halv 9 i morse. Gott, med tanke på att vi hade möte till 19 i dag. Arbetsplatsträff, vilket jag tycker sådär om. Mest tjöt till ingen nytta och vi kommer sällan fram till något vettigt. Kom hem strax före halv 8 och då var kvällen nästan slut.

Fick i alla fall mail om att min kökslampa är på väg, äntligen!! Det kommer bli så fint, såååå fiiiiint! :D

För övrigt sitter jag i soffan med min ömmande fot. Glömde visst berätta att jag stukade den i går på golfbanan? Jodå, det gjorde jag. Min årliga stukning..! Blöh..

I morgon är det facket på dagen och sen mer fack på kvällen då vi ska ha ombudsmöte i vår pedagogiska enhet. Ännu en lång dag i morgon utan gym. Min formtopp kommer spolieras. :'-(

Nu ska jag kolla på TV! Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: