Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Medlarbud?

Kategori:

Sitter just nu och försöker koppla upp mig på Lärarförbundets webb för att de sen direktsända presskonferensen angående medlarbudet. Tydligen är jag inte ensam om att försöka, för det går inte ansluta till webbsidan. Jag borde ha förtur till sidan som är FFM!!!
 
Annars har dagen förflutit lugnt. Jobbar med de små pluttarna nu och det är lite mysigt. Efter jobbet var det gymmet och sen har jag städat. NEEEEJ.. Har inte hört av nå´n jävla städfirma ännu! MORR!! Fick mitt paket från Bubbleroom och toppen var jättefin och ponchon var också jättefin. Tyvärr passade de absolut inte ihop med kjolen, så nu åker kjolen tillbaka. Den har fått tillräckligt många tjänster nu!!
 
I morgon är det dags för Lärarförbundet. Undrar om vi har att göra efter kvällens beslut angående avtalet? Spännande!
 
Ha en gosekväll! Puss!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: