Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Nu har det väl hänt nåt i mitt liv?

Kategori:

Efter att ha läst mina egna blogginlägg så inser jag att jag är en rätt trist person. Jobb, gym, soffan.. Därför valde jag att inte skriva något i går, för att kanske ha lite mer att komma med i dag.

I fredags var vi ju hemma hos Josefine och det var väldigt trevligt med god mat, vin och lekar. Jag och Josse bestämde oss att dra på stan vid halv ett. Vi hamnade på Black Pearl. Lönehelg = puckon ute!!! Dessutom drabbades jag av världens magont och åkte hem efter en timma. Vuxenpoäng! Det innebar att när jag vaknade på lördagmorgonen så var jag pigg och kry. Hade en golftid 10:40 och vädret kändes ganska "ogolfvänligt". Men.. På med underställ, överdragsbyxor, fleecetröja och mössa.

Det blev ju jättevarmt!!!! Blev ju en kanonfin dag och jag trodde jag skulle rinna bort. Nu vet jag att det nya understället fungerar. :D

På eftermiddagen fick jag packat ihop mina stövlar och min kjol som skulle sändas tillbaks till affären och sen lagade jag kronärtskocka för andra gången i mitt liv. Det blev en mummig förrätt. Blev en rätt slapp lördagskväll med god mat och vin och tv, vilket innebar att jag tyckte att det var okey att lägga mig före 11. Heja att vara tant! ;)

Tog lite sovmorgon till 9 i dag och sen åkte jag till gymmet. Passade på att sola också. När jag kom hem så fick jag gjort lite som jag skjutit ett tag på, typ slänga lite fula krukväxter och så. Nu är jag lite sugen på ny heminredning lagom till hösten.

Dessutom har jag tagit beslutet att tänka lite extra på vad jag äter nu i två veckor. Jag har varit för jävla slarvig. Kan ju inte skylla på att det är synd om mig varje dag för att få äta en massa onyttigheter. Dessutom vet jag att om jag sköter mig i två veckor så är det bra sen.

Nu ska jag slappa...;)

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: