Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Studiedag

Kategori:

 
I dag har vi haft studiedag och ägnat hela dagen åt IKT. Vi har helt enkelt suttit med våra paddor och fixat och trixat med dem. Tanken är att vi ska kunna använda detta på något vettigt sätt med barnen på jobbet. Intressant!
 
Efter jobbet åkte jag till Freeport och tänkte kika på lite kläder. I vanlig ordning när jag åker dit så börjar det spöregna. Det är så jäkla typisk! Inget shoppat... :( Fick i alla fall gjort en rejäl storhandling, så nu finns det mat i
 
huset igen. Hallelulja!!
 
I morgon har jag min tidiga dag och efter jobbet tänkte jag åka till gymmet. Nu har jag faktiskt varit duktig och vilat i två dagar. Så det så.. Det värsta är att jag får städa igen i morgon. Det går inte vidare bra att anlita nå´n städfirma. Den nya firman som jag mailade i går har inte heller hört av sig. Jag är dömt till skurtrasan. Det är en förbannelse som vilar över mig!!
 
Just det.. Jag har ju faktiskt köpt ett fint armband till mig själv i dag. :) Det får ni en bild på i morgon. Puss på er och sov så gott...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: