Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Underbara lördag

Kategori:

Sovmorgon, grötfrukost och ett långpass på gymmet. Kan det bli enbättre inledning på dagen? Knappast... 
 
Efter gymmet blev det en tur till affären för att handla hem ingredienser så att jag kunde laga den grymma gratängen som Anna bjöd på när vi var där. Aubergine, squash och en jäkla massa grädde och ost... Fy faaaan vad god den är! Lite grillat kött och vin till det så var lördagen fulländad. Mums! Nu väntar körslaget på tv och ett ton smågodis. Gud så skönt det är med sådana här dagar.
 
Jag har ägnat ett gäng timmar med att Googla frisyrer och hittat lite bilder. De får fungera som inspiration åt bästa Christina på torsdag. Nu lutar det åt mörkt med lite färgade tussar i. Ska bli så kul med lite variation. :)
 
Just det ja.. Har ju beställt ögonbrynsfärgning också i dag. Hoppas jag tål den nu och inte får svullna, kliande, rosa larver där ögonbrynen ska sitta! Hihi..
 
Puss på er sötproppar!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: