Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

18-hål

Kategori:

Lördag och solsken och premiär för golfsäsongen. Hade inga höga förväntningar inför rundan, men glad över det fina vädret. Första 9 hålen gick inte så himla bra, men de resterande 9 gick bättre. Det finns hopp. Lite mör i fötterna efter att ha gått hela dagen i de nya skorna, men de var ändå sköna för att vara premiärpromenaden. Mina fötter är ju lite löjligt känsliga...

I kväll blir det grill och risotto, men borde kanske kört luft till middag. Insåg nämligen när jag tog på mig golfbrallorna att de stramade lite för mycket för att det ska vara okey. Jag behöver helt enkelt tappa nåt kilo. Därför sitter jag och googlar på Dukan-dieten. Folk lovordar den och den verkar faktiskt helt okey och helt genomförbar. Det är väl bara vinet som jag får leva utan ett tag. Trist. Återkommer med detta...

För övrigt har veckan som gått varit sådär. Ungarna har varit hysteriska. Hoppas på en bättre vecka som kommer. Då ska jag dessutom på styrelseutbildning uppe på Ellös torsdag och fredag. Ska bli trevligt och förhoppningsvis givande. På lördag är det dessutom dop. Fullt upp...

Puss på er så länge..



Kommentarer

  • Åsa säger:

    Ser ut som ett proffs.

    Svar: Absolut.. ;P
    Ann-Britt

    2013-04-27 | 23:12:21

Kommentera inlägget här: