Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Brallor utan resår....

Kategori:

Haft en bra dag nere på expeditionen. Alltid lär man sig nåt nytt när man är där. Trevligt! Inledde min period med att byta ut lunchen mot måltidsersättning. Kul.. Verkligen.. :( Men... Jag har själv satt mig i den situationen, så jag får gilla läget.

Åkte till gymmet efter jobbet och det kändes som om jag hade världens ork till att springa i dag. Jajjemän.. Sicket flyt..! Tills.... Jag insåg... Att... Resåren i mina brallor gett med sig. Haha... Varje steg jag tog så åkte de ner en bit. Lyckades ändå komma liiiite längre på mina 30 minuter. I morgon blir det brallor med resår!

Nu har jag duschat, ätit och bäddat rent i sängen. Då måste jag väl få vila nu?

Puss på er..!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: