Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

En dag till, sedan leeeeedig...

Kategori:

Ledig fredag, underbart! Då ska jag rill bästa Christina och fixa håret. Ska bara överleva morgondagen först. Vi ska ha spindelmannen-fest på jobbet och jag lovade i ett svagt ögonblick att jag ska vara spindelmannen. Nu är det alltså dax. :D Kommer ju vara übersnygg i dräkten...

Annars går jag och väntar på besked om jag kommit in på utbildningen eller inte. Så segt att vänta!!

Har en del inplanerat framigenom känns det som. Kurs X 2 med Lärarförbundet, tävling i Borås på Kristi Himmelfärd med övernattning på hotell.. Haha.. Metropolen Borås... Dop och hmmm... Ja, det kändes mycket när jag tänkte på det förut i alla fall. Jag har nog glömt lite.

Nu ska jag hänga tvätt. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: