Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Överskottsenergi?

Kategori:

När jag gick upp i morse så hade jag tänkt att genomföra två saker under dagen. Ett.. Åka till kyrkogården och plantera. Två.. Åka till gymmet.. Det slutade med att jag gjorde det samt röjde i trädgården och planterade växter här hemma också i mina utekrukor. Dessutom slet jag ut alla dynor i soffan och dammsög den både i och över och under. Satans sunkigt!! När allt var avklarat satte jag mig en stund på altanen och njöt av sol och rosé. Härliga sol!! 
 
Har dessutom hunnit med bad och ansiktsmask och nu har jag legat i soffan hela kvällen och kollat på Thåström och käkat choklad och druckit rosé. Härlig kväll. I morgon funderar jag på att åka bort till golfbanan och inleda vårsäsongen. Vi får se.. 
 
Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: