Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Snart helg igen...

Kategori:

Skönt med korta veckor. Speciellt när solen skiner och det finns ett hopp om vår. Det har dessutom varit en bra vecka jobbmässigt. Lugnt och skönt och inte en godisbit tagen ur det enorma ägget på fikarumsbordet. Heja mig! Har ju dessutom bytt ut lunchen mot måltidsersättning i form av banan/chokladsmakande blask. Har haft näradödenupplevelser av hunger varenda eftermiddag när jag kommit hem, men än så länge lever jag. :) Vet bara inte hur jag ska uthärda nästa vecka också? Och jag hade ju planerat in även veckan därpå... Blöööööh... Känns ofantligt länge just nu.

Annars går jag mest och väntar på att jag ska få svar från Skolverket. 15 april tror jag att svaret ska komma. Hoppas, hoppas..

Ha en bra kväll nu. Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: