Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Underbara helg

Kategori:

Fy sjutton vad skönt det är med helg. Solig och fin dessutom, det ska man inte klaga över. Har pysslat lite här hemma med sånt som man sällan orkar. I går röjde jag hallgarderoben och gjorde iordning mina vinterskor och ställde bort. Tyvärr får vinterjackan hänga med ett tag till. I dag har jag rensat skåpet under diskhon och röjt ur en garderob. Inser att jag behöver lite nya vardagstoppar och inga fler klänningar på en 8-10 år. :D Nu har jag ju dessutom köpt på mig lite jeans, så nu har jag det. Toppar och tröjor däremot... :(

Har hunnit med gymmet fredag, lördag, söndag och dessutom provat två nya maträtter under helgen. Känner mig riktigt nöjd.

Kommande vecka kan bli rätt seg med låååååång arbetsdag i morgon, tandläkaren tidigt som sjutton på tisdag och allt annat som jag bokat in under veckan. Ja ja.. Det får väl gå.

Nu ska jag vila lite. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: