Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Akut godissugen!

Kategori:

Inledde morgonen på Kungsbacka sjukhus för att röntga min tumme. Det tog typ 1 minut. Sen åkte jag till kyrkogården och sen vidare till bolaget. Kom på att jag nog behövde sådana små vinpaket till Lundell i morgon. Jag och Linda ska in och kolla och då behöver vi ju lite förfriskningar när vi ska sitta i "Pisseslänten" innan konserten. :)

Hann även med gymmet innan det var dags att åka hem för att ägna resten av dagen åt - ingenting! Jag har verkligen blivit försoffad under semestern! :D

Blev tvungen att åka till affären och handla lite och då slog det till - GODISSUGET!!! Blev både choklad och lakrits för att jag inte kunde bestämma mig. Nu ligger jag på soffan och frossar. Får säkert ångest av frossandet, men skit i det!

En semesterdag kvar... Suck!

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: