Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Anmäld!

Kategori:

Nu har jag anmält mig! Diplomerad livstilsrådgivare på distans. Så nöjd!!! Kursstart i mitten på oktober. Yeaaaah!
Kulkulkulkulkulkuuuuuuuuuul...

Dessutom har vi flyttat på Lärarförbundet i dag. En enda röra, men det blir jättebra när det blir klart.

Tränade efter flyttandet, men fasen så segt det var i dag. Urk..! Men, nu är det gjort. Hoppas det går lättare i morgon.

Nu blir det tv och soffa resten av kvällen. Gott!

Puss på er!

Just det ja... Fotot= allt jag ska lära mig! :)

Kommentarer

  • Sarah Magnusson säger:

    Hej! Vart läste du och vad tyckte du om utbildningen? :)

    Mvh Sarah

    2015-11-04 | 11:51:28
    Bloggadress: http://sarahannaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: