Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Blad till middag...

Kategori:

Onsdag och tidigt pass på jobbet. Lika surt att gå upp tidigt varenda gång och lika skönt att ha hela eftermiddagen ledig till vad man vill.

Jobbdagen var bra, det är ju alltid pluspoäng när den är det.

Åkte och tränade efter jobbet och sen körde jag till Coop och självscannade lite. Sist glömde jag att man ska packa ner i påsen i själva affären, inte när man är klar. Jag är lite ny i scannandet. I dag kom jag ihåg påsen!! :D

Nya favvomaten är sallad med mozzarella, parmaskinka och ljummen nektarin. Så enkelt och snabblagat. Köper färdig sallad på påse, sen är det bara att dela ner lite coctailtomater och resten. Ringla över balsamvinäger och sen är det klart! Mmmmm....!

Dessutom blir det jordgubbar och vaniljkesella i kväll.

Nu sitter jag och försöker rätta till mina naglar. De mår inte bra! Går av hela tiden. Nu är de korta och ska få vara det ett tag. Resten av kvällen ska jag ägna i soffan. Skööööööönt!

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: