Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

En bra dag!

Kategori:

I dag har jag som vanligt på tisdagar varit på Lärarförbundet. Mycket att göra i de nya lokalerna, men det börjar arta sig. Kan bli hur bra som helst. Som vanligt har jag haft massor att göra där nere, fördelen är att jag numera har en dag till på mig att göra klart än att behöva vänta en hel vecka. Dessutom drog vi lott om vilka två som ska få gå utbildningen i arbetsrätt. Jag var en av de som kom med. Hurraaaaaaaaa!! Den är vid sex tillfällen med början i november. Jäkligt intressant!!

Hade ett litet besök hos tandis i dag. Trodde jag skulle behöva laga och betala en miljard, men tydligen hade jag skött min lilla tand med det begynnande hålet i. Ingen lagning och dessutom hade jag tack vare min tandskena innan sommaren kommit upp i högkostnadsskydd och behövde bara betala 41 kr! Yippie!

Efter jobbet var jag och tränade och sen hämtade jag ut mitt paket med lite fina hälsokostprodukter. Kvällens hit - proteinpulver med mintchokladsmak mixad med lättyoghurt. Mmmmm...!!

Nu tror jag faktiskt inte jag ska göra så mycket mer i kväll. Soffan är bra gooooooo'...

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: