Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

En vecka avklarad

Kategori:

Då har en veckas jobb klarats av. Det har varit så otroligt lugnt på jobbet så det är nog rekord. Nu kommer väl alla instormandes på måndag morgon och chockar ihjäl en istället. Nåja..

I dag har jag haft min tidiga dag och hunnit med att åka till kyrkogården, träna, handla och ändå få tid över i solen på altanen. Ska verkligen suga ut det sista av sommaren så mycket det går.

Vägde mig i morse, bara 1,2 kilo kvar av semesterkilona. Tappade alltså 1,3 genom att skippa kolhydraterna några dagar. Nu ska jag unna mig lite gott i helgen, men sen ska resten ner och helst 3 kg till, men det är en 20-veckorsplan fram till jul.

Ska ta beslutet om min kostrådgivarutbildning i helgen också, men är man 42 år borde man väl få göra det man tycker verkar intressant?

Tror det blir ett JA!!

Nu ska jag pressa en timma till innan det är dags för dusch och middag.

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: