Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Kostrådgivare

Kategori:

Nu har jag blivit fixerad. Kan inte släppa tanken. Har googlat och sökt och sökt och googlat.....

Jag vill bli kostrådgivare. Det verkar så otroligt intressant. :) Har hittat tre olika utbildningsmöjligheter på nätet som verkar väldigt bra. Dessutom har de så man kan läsa utbildningarna på distans. Alltså skulle jag kunna arbeta som vanligt under tiden.

Måste vidga mina vyer och detta är ju faktiskt något som jag är intresserad av. Tanken att kunna öppna eget vid sidan om det vanliga jobbet och kunna inspirera andra att äta rätt. Såååå kul!!

(Antar att jag får sluta med mina experimentella dieter sen då) ;D

Så.. Peppa mig nu. Anmäl er som klienter till min nya kostrådgivningsfirma. ;)

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: