Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Söndag

Kategori:

Inser att det återigen är flera dagar sen jag bloggade. Får väl försöka ta mig i kragen och uppdatera er lite oftare. Jamenar.. Vore ju synd om ni gick miste om mitt oerhört intressanta och spännande liv. ;D

Sen jag gjorde mitt sista blogginlägg så har jag jobbat, tränat och hmmm... Ja, typ det..

Det som är mest intressant är att jag efter 6 veckor utan klocka äntligen fått tummen ur och lämnat in den för batteribyte. Nu ska jag bara komma i håg att hämta ut den också! :D

Just nu sitter jag vid köksbordet och har fått i väg ett mail angående lite frågor jag har kring min utbildning jag vill gå. Får se vad de säger.

Nu håller jag dessutom på att testa ett nytt överlack - Seche Vite. Ska vara sååååååååå bra. Jag återkommer om de fantastiska resultat som det antagligen blir. Hehe..

Eftersom jag redan tvättat, tränat som en tok, handlat,gjort tantvård och planerat dagens middag så kommer jag nog inte anstränga mig speciellt mycket mer i dag. Skulle bakat glutenfritt knäcke, men eftersom jag glömde att handla majsmjöl, så... Det var nog mitt undermedvetna..

I morgon börjar jag 06:00 för första gången och dessutom har vi APT på kvällen. Ser inte speciellt mycket fram mot det, tyvärr..

Nä.. Seche Vite väntar. Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: