Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Dåligt uppfostrade, eller brist på hyfs?

Kategori:

Alltså.. Folk som inte kan uppföra sig bland folk kan jag reta ihjäl mig på. Nu snackar vi vuxna människor alltså.. Typ.. Såna som tar över samtal och gör det till sina egna, att de tror att de är bättre än alla andra, att de aldrig någonsin visar intresse för någon annan än sig själv och såna som inte ens kan säga hej när man möts. De sistnämnda personerna springer man exempelvis på när man är på gymmet. Man har setts 500 gånger, varit halvt nakna i samma omklädningsrum men ändå kan de inte bemöda sig ens med en halv blick en gång. Blä för såna...

Så. Det är allt jag har att säga om den saken, eller hur var det nu Forest Gump sa? 😁

Annars räknar jag ner dagarna till julledigheten, är så jäkla trött så det är inte sant! 4 arbetsdagar kvar. Yeaaaaah! Det ska jag väl överleva... Eller.. Kanske inte, förresten. Jullunch på jobbet i morgon - årets värsta dag. Tur jag slutar tidigt! 

Torsdag klipp, fredag planeringsdag och sen ut med Linda, lördag julpyntande och in med granen.... Som sagt.. Snart jul! 

Kram på er! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: