Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Färdig med ytterligare en del....

Kategori:

Då var ännu en del av min kurs avklarad och inskickad. Ja.. avklarad vet jag ju inte, men inskickad i alla fall. Läraren är ledig tom den 6/1, sen brukar det ta en vecka att få det rättat. Hoppas det går bra, har varit en klurig del denna. 

Annars går ledigheten mot sitt slut, har ingen lust att börja jobba igen om jag ska vara ärlig. Hoppas det blir ett bättre år detta, kan väl inte gärna bli sämre? 😜

Tänkte jag skulle sätta mig och räkna ihop gymstatistiken för i år, hinner med en gång till innan 2014. Kan ju inte gärna ge något nyårslöfte om att träna mer 2014, men kanske skulle kunna sköta kosten något bättre. Ska jag dessutom ta hand om klienter och ge dem kostråd borde jag väl kunna sköta mig själv? 

Puss på er! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: