Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Mörker

Kategori:

Det är helt sanslöst hur mörkt det är. Kroniskt mörker och regn gör mig tröööööööööööttttttttt...! 

Nåväl.. Veckan har varit fullspäckad i vanlig ordning och jobbveckan avslutades i går med styrelsemöte med avslutning på Liseberg. Trerätters på Tyrolen och lite tävlingar. Trevligt! 

I dag har jag varit på gymmet och sen på ettårskalas hos lilla Signe. Slog in lite julklappar när jag kom hem och provade dessutom nyårsklänningen som jag beställde. Den är himla snygg, men vet inte om den är aningen för stor. Får kolla igen. 

Är lat i dag och därför blir det thaimat till middag. Inte dumt någon gång emellanåt. Dessutom är ju december körd när det gäller att vara nyttig. :-D 

I morgon blir det gym och julkortsskrivning. Kanske ska plugga lite också, får se. Skönt att jag bestämde mig för att inte göra klart innan jul, nu kan jag ju slappa lite. 

Nu ska jag sippa vin och kolla vad det innebär att skaffa fibernät.

Puss på er! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: