Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Nätshopping, hurra!

Kategori:

Återigen är alla julklappar införskaffade med hjälp av iPad och soffa. Så jäkla skönt! Nu ska jag bara åka runt till alla utlämningsställen och samla ihop dem. Hellre det än att springa runt med alla hysteriska människor i affärer. I shoppingsvepet följde det även med en ny klänning till mig. Nyår snart juuuuuuu...! 

Helgen kommer ägnas åt gym, studier och julgodistillverkning. Min dejt med Linda blev inställd pga sjukdom, så nu får jag göra det själv. I dag har jag hunnit med mandelkakor och marshmallowsgodisar. Har även ägnat några timmar åt mineraler och deras funktion i kroppen. I morgon måste jag besluta om jag hinner klar med alla uppgifter innan den 12:e, eller om jag ska skita i att stressa och vänta tills efter jul med att skicka in och få de nya uppgifterna. Det är ju stängt över jul. 

Nästa vecka ska jag hinna med kvällsmöte, styrelsemöte med avslutning på Liseberg och ettårskalas hos lilla Signe. Ja, plus vanligt jobb och gym också. Snart är det julledigt, jihoooooo..! 

Puss på er!


Nya klänningen 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: