Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Träningsskada

Kategori:

Då avslutar jag året med en blå tå. Tappade en 10 kg's vikt på tån förut i dag när jag var på gymmet. Just nu gör det riktigt jäkla ont! 😳

Fast det var gott att få träna igen. Två dagars julfirande/ ätande utan gym får räcka. Nu blir det stenhårt alla dagar fram igenom (om tån inte protesterar) och sen är jag nog tillbaks till "före december-storleken". 

Hunnit plugga lite i dag, skönt att bara kunna ta någon timme då och då. Just nu läser jag om näringsbehov/ kostråd åt barn, äldre, vegetarianer, gravida, ammande och fysiskt aktiva personer. Rätt segt område, men jag kan väl inte porta dem från min eventuella firma, så jag får väl lära mig om dem också. 

I kväll blir det soffhäng och tv. Nåt gott ska man ha när man är julledig. 

Puss på er!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: