Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Konstiga människor

Kategori:

Fick ett samtal av mannen som tydligen skulle laga wifin här hemma i dag. Han inledde med att gorma över att han inte kunde köra till huset för att det var en grind i vägen. Jag var stressad som fan och var inte upplagd för en surgubbe. Han hade kört fel och det skulle vara MITT fel? Sen fortsatte idioten att vara ett allmänt rikspucko i ytterligare en kvart. Jösses..! Fast nu fungerar wifin igen.. :D

Som kontrast har jag dessutom pratat men en av Sveriges kanske trevligaste/ roligaste killar i dag också. Min handläggare på Trygg Hansa var ledig i dag, så jag fick tag på en annan. Så rolig..!! Vi fnissade genom hela samtalet. Helt otroligt trevligt samtal!

Haft världens mest hektiska dag på Lärarförbundet. Inte en lugn minut. Är hur mycket som helst att göra inför årsmötet om några veckor. Fast det är himla kul!!

Blev ett litet pass på gymmet efter jobbet också. Hade bara tänkt köra en timmes kondition, men det blev lite ben och så plankan, givetvis.

Nu är soffan min bästa vän... Och onepiecen! :D Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: