Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Lördag

Kategori:

Denna underbara veckodag. :) Vakande redan kvart över 7, kanske berodde på att jag la mig 10 i går. Man är så rolig när man blivit gammal. Tur att jag ändå har disciplinen att ligga kvar i sängen. Annars är det pensionärsvarning.

Har haft en bra vecka, pubkväll med Lärarförbundet i torsdags. Mycket lyckat. Tränat och haft en bra jobbvecka.

I dag har jag varit på gymmet och ägnat stora delar av dagen att försöka få fixat wifin här hemma. Det slutade med en felanmälan till Telia. De ska höra av sig inom tre arbetsdagar. Vi får väl se..

Nu har jag kollat Mello, givetvis. Inte så dåligt i dag som tidigare lördagar. Men.. Det kan bero på vinet? Mer vin i dag än de andra lördagarna för min del. Skit i att vara nyttig!!

Puss på er! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: