Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Nu har jag slarvat

Kategori:

Inte ett inlägg på flera dagar?! Skärpning..! Det får absolut bli ett nu. Helgen har förflutit lugnt. Har egentligen bara tränat och legat i soffan, typ. Jo, just det. Har ju fått bokat ett hus i Helsingborg till vecka 29. Semester med Åsa och Sverker. Kommer väl få göra en levertransplantation efter den veckan. :D

I dag har jag jobbat till 19. Senpass + verksamhetsmöte. Lång dag, men har gått bra. Dessutom har jag varit hos min lilla arbetsterapeut i dag igen för nya övningar. Köpt en "boll" som jag ska träna med. Den är helt klart beroendeframkallande, för jag har suttit och klämt på den sen jag kom hem. :D

I morgon har vi styrelsemöte med Lärarförbundet, så det blir en "sittapåhäckendag"..

Over and out..! Puss..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: