Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Semledagen

Kategori:

Tisdag och fettisdagen, jodå..! Hade inte tänkt att äta nån semla alls, eftersom jag är en nyttig-pelle. Meeeen.. Till eftermiddagskaffet i dag nere på Lärarförbundet så var det köpt semlor. En speciell glutenfri till mig och då kunde jag inte med att tacka nej. Det var gott, men magen undrade nog vad som damp ner. Lite orolig nu, om man säger så.

Var hos min lilla arbetsterapeut i dag igen för mätning av tummen. Efter sex veckors värmebehandling och intensiv tumgympa så hade det blivit..... SÄMRE!!! :( Sist hon mätte kunde jag böja typ 45 grader och nu låg det mellan. 35 och 40! Öhhhh!??

Har klarat av gymmet i dag oxå, nu har jag bestämt mig för att köra "plankan". Fan, vad jobbigt det är!!! Måste öva..

Nu sitter jag i soffan och slösurfar lite. Är sugen på nya vårkläder och nya träningsläger. Får se vad jag kan hitta.

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: