Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Slut på helgen

Kategori:

Då var det återigen söndagskväll och jag ligger här i soffan med paddan. Nog för att helger brukar gå fort, men nu tyckte jag den gick fortare än vanligt. Har haft hela helgen uppbokad, så det är väl därför det känns som om det gått så fort. I går var det först konfirmation på dagen och sen var jag ute på stan med Josse och Linda på kvällen och drack på tok för mycket alkohol. Men kul hade vi!

I dag har jag mått riktigt pyton, så det passar bra att jag börjar ett lite nyttigare liv i morgon. Ska dra ner på onyttigheter och alkohol. Hmm... Fast det är ju en onyttighet. Ja, ni fattar. Har dessutom hunnit med ett litet födelsedagskalas i dag. Mycket släktträffar i helgen, alltså.

I morgon har vi studiedag och ska diskutera pedagogisk dokumentation, bland annat. Jag har gjort ett halvseriöst försök att göra lite anteckningar ur boken vi ska arbeta med i morgon, men känner mig inte så motiverad. Ska googla lite på vad jag ska plugga till i stället. Ska bara bli rik först så jag har råd...

Så.. Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: